Konu
İsveç de Yaşıyorum, Sorularınızı Cevaplayabilirim ?
05-04-2023, 15:04:36
#29
oguzgk1s
YakupTekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.5 yıl Stockholm da yaşadım mutluydum keyifli zamanlardı, hangi bölgedesiniz hocam?
kesinlikle çok güzel bende Stockholm da yaşıyorum 5 sene olacak.