YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 yıl Stockholm da yaşadım mutluydum keyifli zamanlardı, hangi bölgedesiniz hocam?
kesinlikle çok güzel bende Stockholm da yaşıyorum 5 sene olacak.