• 04-04-2023, 11:29:19
    #1
    Aşağıda özellikleri mevcut cihazı dün satışa çıkardım. Nasip olursa bu cihazı satıp yüksek bir model alacaktım. Tabii laptop'ın bir günde satılmasını beklemiyordum ama bu satılana kadar alacağım laptop'a zam gelmiş. Sizce fiyatı nasıl belirlemeliyim? Bir an önce satıp yeni modele geçmek istiyorum.

    - HP 250 G3
    - i3 4.Nesil
    - 4 GB RAM
    - 512 GB HDD
    - 15.6 İnç Ekran
    - Batarya bitik
    - Ufak çizikleri ve aşınmaları var.

    Ben 3.700 den satışa koydum ancak daha hızlı satmak amacıyla 3.500'e indirdim. Yazan iki kişiye de biraz daha indirim yaptım. Ama dönüş alamadım. Sizce fiyatta yanlışlık mı yapıyorum. Daha da düşürmek istemiyorum fiyatı. Çünkü Coleron işlemcili modelleri 3.000'e gidiyor zaten.
  • 04-04-2023, 11:31:38
    #2
    Coleron işlemci modelli olanların 3k ya gitmesi de anlamsız zaten hocam, 2.5 ve civarına satabilirsiniz.

    İnsanlar ikinci el piyasasında kafayı yemiş gibiler adam 0 ve daha üst model olan ürünün düşük modelini r10 üzerinde daha pahalıya satıyor insanlarda altına güzel fiyat yazıyor ama alan yok.
  • 04-04-2023, 11:45:46
    #3
    Ratvex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coleron işlemci modelli olanların 3k ya gitmesi de anlamsız zaten hocam, 2.5 ve civarına satabilirsiniz.

    İnsanlar ikinci el piyasasında kafayı yemiş gibiler adam 0 ve daha üst model olan ürünün düşük modelini r10 üzerinde daha pahalıya satıyor insanlarda altına güzel fiyat yazıyor ama alan yok.
    Daha yeni 4.500'e Celeron işlemcili model yüklenmiş sarı siteye. O halde fiyatı biraz daha düşüreyim ben. O değil, bunun fiyatını indirdikçe parayı yetirmek için daha düşük modellere bakmak zorunda kalıyorum.
  • 04-04-2023, 11:57:36
    #4
    Batarya kozmetik kusursuz ise 4 e bile gidiyor celeron ofis bilgisayarları. Bi tarafta 1 2 senelik üretim var bi tarafta zamanının iyisi ama 10 senelik cihaz var.
  • 04-04-2023, 12:10:25
    #5
    Hocam özellikler çok düşük. Alacak kişinin de son bilgisayarı olacağı için malesef fiyat çok fazla. 2014 den kalma bilgisayar en nihayetinde. Şahsen ben 2000 den fazla vermezdim.
  • 04-04-2023, 12:30:37
    #6
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batarya kozmetik kusursuz ise 4 e bile gidiyor celeron ofis bilgisayarları. Bi tarafta 1 2 senelik üretim var bi tarafta zamanının iyisi ama 10 senelik cihaz var.
    İkiside aynı yıllarda üretilmiş modeller. Ancak Celeron işlemcilerin neden bu fiyata satıldığını anlamış değilim.
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam özellikler çok düşük. Alacak kişinin de son bilgisayarı olacağı için malesef fiyat çok fazla. 2014 den kalma bilgisayar en nihayetinde. Şahsen ben 2000 den fazla vermezdim.
    Zaten günlük işler için kullanılabilecek bir laptop hocam. Alan kişi bunun bilincinde kullanırsa işini çok rahat görür. Batarya alıp kullanılırsa tadından yenmez. 2000 TL civarına ya daha düşük özelliklere sahip, ya da grundig gibi markaların cihazları karşımıza çıkıyor.
  • 04-04-2023, 12:42:27
    #7
    Instagram mavi tik✅
    2,5k felan eder
  • 04-04-2023, 12:44:29
    #8
    Aynı sorundan bende müzdaribim, konunun altına yazmam uygun mu bilmiyorum ama şuradaki konuda benimde fiyat konusunda yardıma ihtiyacım var arkadaşlar.

    https://www.r10.net/ikinci-el/361352...240gb-ssd.html