DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batarya kozmetik kusursuz ise 4 e bile gidiyor celeron ofis bilgisayarları. Bi tarafta 1 2 senelik üretim var bi tarafta zamanının iyisi ama 10 senelik cihaz var.
İkiside aynı yıllarda üretilmiş modeller. Ancak Celeron işlemcilerin neden bu fiyata satıldığını anlamış değilim.
krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam özellikler çok düşük. Alacak kişinin de son bilgisayarı olacağı için malesef fiyat çok fazla. 2014 den kalma bilgisayar en nihayetinde. Şahsen ben 2000 den fazla vermezdim.
Zaten günlük işler için kullanılabilecek bir laptop hocam. Alan kişi bunun bilincinde kullanırsa işini çok rahat görür. Batarya alıp kullanılırsa tadından yenmez. 2000 TL civarına ya daha düşük özelliklere sahip, ya da grundig gibi markaların cihazları karşımıza çıkıyor.