Coleron işlemci modelli olanların 3k ya gitmesi de anlamsız zaten hocam, 2.5 ve civarına satabilirsiniz.
İnsanlar ikinci el piyasasında kafayı yemiş gibiler adam 0 ve daha üst model olan ürünün düşük modelini r10 üzerinde daha pahalıya satıyor insanlarda altına güzel fiyat yazıyor ama alan yok.
Daha yeni 4.500'e Celeron işlemcili model yüklenmiş sarı siteye. O halde fiyatı biraz daha düşüreyim ben. O değil, bunun fiyatını indirdikçe parayı yetirmek için daha düşük modellere bakmak zorunda kalıyorum.