Aşağıda özellikleri mevcut cihazı dün satışa çıkardım. Nasip olursa bu cihazı satıp yüksek bir model alacaktım. Tabii laptop'ın bir günde satılmasını beklemiyordum ama bu satılana kadar alacağım laptop'a zam gelmiş. Sizce fiyatı nasıl belirlemeliyim? Bir an önce satıp yeni modele geçmek istiyorum.
- HP 250 G3
- i3 4.Nesil
- 4 GB RAM
- 512 GB HDD
- 15.6 İnç Ekran
- Batarya bitik
- Ufak çizikleri ve aşınmaları var.
Ben 3.700 den satışa koydum ancak daha hızlı satmak amacıyla 3.500'e indirdim. Yazan iki kişiye de biraz daha indirim yaptım. Ama dönüş alamadım. Sizce fiyatta yanlışlık mı yapıyorum. Daha da düşürmek istemiyorum fiyatı. Çünkü Coleron işlemcili modelleri 3.000'e gidiyor zaten.