Coleron işlemci modelli olanların 3k ya gitmesi de anlamsız zaten hocam, 2.5 ve civarına satabilirsiniz.
İnsanlar ikinci el piyasasında kafayı yemiş gibiler adam 0 ve daha üst model olan ürünün düşük modelini r10 üzerinde daha pahalıya satıyor insanlarda altına güzel fiyat yazıyor ama alan yok.