Anket Hangi telefonu almam daha mantıklı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 61
Hangi telefonu almam daha mantıklı ?
iphone 12 pro 256gb 15.500tl
%8,20 (5 Oy)
İphone 13 128gb 16.500tl
%4,92 (3 Oy)
iphone 14 128gb 17.500tl
%8,20 (5 Oy)
iphone 14 Pro 128gb 24.000tl
%19,67 (12 Oy)
iphone 14 Pro Max 256gb 28.000tl
%59,02 (36 Oy)
  • 03-04-2023, 22:00:19
    #10
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir arkadaşım yurt dışı iphone alalım sonra da gürcistana gir çık yapıp üzerimize yazdıralım diyor.
    Örnek iphone 12 pro 256gb 15.500tl + 6bin yazdırma + 1k gürcistan git gel 22.5K civarına gelecek
    ·
    · İphone 13 128gb 16.500tl , · iphone 14 128gb 17.500tl , · iphone 14 Pro 128gb 24.000tl
    ·
    Fiyatlar bu şekilde birinci sorum yurt dışı iphone almak ve bu şekilde bir yol izlemek mantıklı mı ?
    ikinci sorum arkadaşım 12 pro 256 gb alalım özellikleri iyi diyor sizin model öneriniz var mı ?
    ( telefonu al sat yapmayı düşünmüyorum en az 4 sene kullanırım )
    Bence kesinlikle mantıklı değil youtube açıp izlerseniz oradan alınan telefonlarda hep bir problem çıkıyor çoğu kişiye daha önce kullanılmış problemli iphone satmışlar maalesef ayrıca yurt dışı satın aldığınız telefonların garantisi olmayacak ben şahsen iphone tercih etme sebebim herhangi bir sıkıntı yaşadığımda garanti anlayışlarına duyduğum güven gerekirse birebir değişim bile yapıyorlar şimdi siz yurt dışından garantisiz telefon alacaksınız ben yerinizde olsam bu kadar yüksek para verip kesinlikle o topa girmezdim bu kul yapısı kesinlikle bir sorun çıkıyor özelikle iphone 14 serisi telefonlar da kronik sorunlar fazla özelikle pil şişmesi olayını çok gördüm yt iphone alırken bu konuyu düşünmenizi öneririm tr den alın 2 yıl kafanız rahat olsun
  • 03-04-2023, 22:03:45
    #11
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 12 benim kulağıma da kötü gelmişti fakat 12 Pro 256gb modelini araştırınca gerçekten güzel olduğunu gördüm türkiye fiyatı 35-40bin tl
    Edit: aslında 13 pro alacaktım fakat ellerinde yokmuş 12 pro açılmamış şekilde elinde mevcut
    12 Pro artık eskidi. 14 pro 128gb zaten TR fiyatı 40-41k.
  • 03-04-2023, 22:03:50
    #12
    1. Ücreti en yuksek cihazi almak kârlı.
    2. Uzun vadede kulanacaksan mantikli.

    Eger simdi az para odeyim seneye satarim mantigin var ise kafadan pasaporta isletme ve yol ucretin senin icin zarar. Ayrica yurtdisi cihazlar cok satmiyor fiyati baya dusurmen gerekebilir bu da senin icin zarar. Yani 35k ya aldigin telefonu seneye 25k ya zor satarsin. Ama tr cihazinda durum farkli. Ustelik garanti meselesi de cabasi.
  • 03-04-2023, 22:04:55
    #13
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kesinlikle mantıklı değil youtube açıp izlerseniz oradan alınan telefonlarda hep bir problem çıkıyor çoğu kişiye daha önce kullanılmış problemli iphone satmışlar maalesef ayrıca yurt dışı satın aldığınız telefonların garantisi olmayacak ben şahsen iphone tercih etme sebebim herhangi bir sıkıntı yaşadığımda garanti anlayışlarına duyduğum güven gerekirse birebir değişim bile yapıyorlar şimdi siz yurt dışından garantisiz telefon alacaksınız ben yerinizde olsam bu kadar yüksek para verip kesinlikle o topa girmezdim bu kul yapısı kesinlikle bir sorun çıkıyor özelikle iphone 14 serisi telefonlar da kronik sorunlar fazla özelikle pil şişmesi olayını çok gördüm yt iphone alırken bu konuyu düşünmenizi öneririm tr den alın 2 yıl kafanız rahat olsun
    Detaylı yorumunuz için teşekkürler Hocam çok eskiden beri iphone kullanıyorum önceden apple garanti çok iyiydi fakat son zamanlarda pek memnun değilim pil değişimi bile yapmaz oldular devir sayısı geçmiş vs. diyorlar. Kullanılıp kullanılmadığı seri numarasını girince anlaşılıyor hocam açılmamış garantisi başlamamış şekilde alacağım. Tabi dedikleriniz doğru o kadar para veriyorsun sistemsel sorun olsa elinde bozuk telefonla kalıyorsun :/
  • 03-04-2023, 22:10:57
    #14
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 Pro artık eskidi. 14 pro 128gb zaten TR fiyatı 40-41k.
    İphone 12 pro 256gb fiyatı da öyle görünüyor galiba üretimi durduğu için fiyatı şişirmişler.

    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Ücreti en yuksek cihazi almak kârlı.
    2. Uzun vadede kulanacaksan mantikli.

    Eger simdi az para odeyim seneye satarim mantigin var ise kafadan pasaporta isletme ve yol ucretin senin icin zarar. Ayrica yurtdisi cihazlar cok satmiyor fiyati baya dusurmen gerekebilir bu da senin icin zarar. Yani 35k ya aldigin telefonu seneye 25k ya zor satarsin. Ama tr cihazinda durum farkli. Ustelik garanti meselesi de cabasi.
    Hocam aslında 14 pro vs. alabilirim ama bu son kısımda yazdığınız riskler var bir aksilik olursa zararım daha fazla olacak. Telefonu da normal şartlarda en az 4 sene kullanırım emin olamadım.
  • 03-04-2023, 22:18:47
    #15
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı yorumunuz için teşekkürler Hocam çok eskiden beri iphone kullanıyorum önceden apple garanti çok iyiydi fakat son zamanlarda pek memnun değilim pil değişimi bile yapmaz oldular devir sayısı geçmiş vs. diyorlar. Kullanılıp kullanılmadığı seri numarasını girince anlaşılıyor hocam açılmamış garantisi başlamamış şekilde alacağım. Tabi dedikleriniz doğru o kadar para veriyorsun sistemsel sorun olsa elinde bozuk telefonla kalıyorsun :/
    Hocam aynen öyle youtube da örnek videolar var ben olsam riske girmezdim sorunsuz alsanız bile sonradan kronik sorunlar çıkabiliyor


    https://youtu.be/nqI2e74MDzM
  • 03-04-2023, 22:23:55
    #16
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    14 + alacaksan mantıklı. Aynı fiyata bile gelse mantıklı git gez gel vaktin varsa
  • 03-04-2023, 22:28:31
    #17
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynen öyle youtube da örnek videolar var ben olsam riske girmezdim sorunsuz alsanız bile sonradan kronik sorunlar çıkabiliyor


    https://youtu.be/nqI2e74MDzM
    Enteresanmış hocam ben bunu biraz araştırayı sağ olun

    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 + alacaksan mantıklı. Aynı fiyata bile gelse mantıklı git gez gel vaktin varsa
    Evet hocam 14 ve üzeri sanki daha mantıklı sadece biraz riskli bozulursa vs. 15bin yerine 25binlik telefon bozulmuş olacak.
  • 03-04-2023, 22:29:07
    #18
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı yorumunuz için teşekkürler Hocam çok eskiden beri iphone kullanıyorum önceden apple garanti çok iyiydi fakat son zamanlarda pek memnun değilim pil değişimi bile yapmaz oldular devir sayısı geçmiş vs. diyorlar. Kullanılıp kullanılmadığı seri numarasını girince anlaşılıyor hocam açılmamış garantisi başlamamış şekilde alacağım. Tabi dedikleriniz doğru o kadar para veriyorsun sistemsel sorun olsa elinde bozuk telefonla kalıyorsun :/
    TR cihazlarda 2 yıl içerisinde batarya %80 altına düşerse ve şarj sayacı 500 altında ise ücretsiz batarya değişimi yapılıyor.

    Geçenlerde bataryası da belki değişir diye garanti bitimine 2 hafta kalan SE 2020 cihazımı verdim Apple'a. Anakartta arıza tespit ettiler, 2.el tamamen yenilenmiş jelatinleri üzerinde cihaz verdiler, 3 ay da garanti verdiler. Ben şahsen 10 yıldan fazla Apple kullanıcısı olarak hiç sorun yaşamadım destek ile ilgili.

    Önce bütçenizi belirleyin, sonra da ona göre satın alın. YD cihazlarda 12 Pro ve 13-14 alınmaz bana göre. Alınacaksa 14 Pro Max en mantıklısı. YD cihazlar iyi güzel, uygun fiyata geliyor lakin satması zor ve garanti durumu sıkıntı. Elinizde eski cihaz varsa buyback ile TR cihaz almak da diğer mantıklı seçenek.