1. Ücreti en yuksek cihazi almak kârlı.
2. Uzun vadede kulanacaksan mantikli.
Eger simdi az para odeyim seneye satarim mantigin var ise kafadan pasaporta isletme ve yol ucretin senin icin zarar. Ayrica yurtdisi cihazlar cok satmiyor fiyati baya dusurmen gerekebilir bu da senin icin zarar. Yani 35k ya aldigin telefonu seneye 25k ya zor satarsin. Ama tr cihazinda durum farkli. Ustelik garanti meselesi de cabasi.