Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kesinlikle mantıklı değil youtube açıp izlerseniz oradan alınan telefonlarda hep bir problem çıkıyor çoğu kişiye daha önce kullanılmış problemli iphone satmışlar maalesef ayrıca yurt dışı satın aldığınız telefonların garantisi olmayacak ben şahsen iphone tercih etme sebebim herhangi bir sıkıntı yaşadığımda garanti anlayışlarına duyduğum güven gerekirse birebir değişim bile yapıyorlar şimdi siz yurt dışından garantisiz telefon alacaksınız ben yerinizde olsam bu kadar yüksek para verip kesinlikle o topa girmezdim bu kul yapısı kesinlikle bir sorun çıkıyor özelikle iphone 14 serisi telefonlar da kronik sorunlar fazla özelikle pil şişmesi olayını çok gördüm yt iphone alırken bu konuyu düşünmenizi öneririm tr den alın 2 yıl kafanız rahat olsun
Detaylı yorumunuz için teşekkürler Hocam çok eskiden beri iphone kullanıyorum önceden apple garanti çok iyiydi fakat son zamanlarda pek memnun değilim pil değişimi bile yapmaz oldular devir sayısı geçmiş vs. diyorlar. Kullanılıp kullanılmadığı seri numarasını girince anlaşılıyor hocam açılmamış garantisi başlamamış şekilde alacağım. Tabi dedikleriniz doğru o kadar para veriyorsun sistemsel sorun olsa elinde bozuk telefonla kalıyorsun :/