Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 Pro artık eskidi. 14 pro 128gb zaten TR fiyatı 40-41k.
İphone 12 pro 256gb fiyatı da öyle görünüyor galiba üretimi durduğu için fiyatı şişirmişler.

MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Ücreti en yuksek cihazi almak kârlı.
2. Uzun vadede kulanacaksan mantikli.

Eger simdi az para odeyim seneye satarim mantigin var ise kafadan pasaporta isletme ve yol ucretin senin icin zarar. Ayrica yurtdisi cihazlar cok satmiyor fiyati baya dusurmen gerekebilir bu da senin icin zarar. Yani 35k ya aldigin telefonu seneye 25k ya zor satarsin. Ama tr cihazinda durum farkli. Ustelik garanti meselesi de cabasi.
Hocam aslında 14 pro vs. alabilirim ama bu son kısımda yazdığınız riskler var bir aksilik olursa zararım daha fazla olacak. Telefonu da normal şartlarda en az 4 sene kullanırım emin olamadım.