zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı yorumunuz için teşekkürler Hocam çok eskiden beri iphone kullanıyorum önceden apple garanti çok iyiydi fakat son zamanlarda pek memnun değilim pil değişimi bile yapmaz oldular devir sayısı geçmiş vs. diyorlar. Kullanılıp kullanılmadığı seri numarasını girince anlaşılıyor hocam açılmamış garantisi başlamamış şekilde alacağım. Tabi dedikleriniz doğru o kadar para veriyorsun sistemsel sorun olsa elinde bozuk telefonla kalıyorsun :/
Hocam aynen öyle youtube da örnek videolar var ben olsam riske girmezdim sorunsuz alsanız bile sonradan kronik sorunlar çıkabiliyor


https://youtu.be/nqI2e74MDzM