• 31-03-2023, 23:30:20
    #10
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    M2 air kullanıcısıyım world of tanks blitz oynuyorum full ayar aynı zamanda diğer ekranda işlerimi yapıyorum 45 dereceyi geçtiğini görmedim. Kasayı ellediğimde de sıcaklığa hiç denk gelmedim.
    M2 air için world of tanks steamDe mevcut mu hocam?

    Bir de ısınma hiç mi olmuyor? ben bazen ısınmaları farkedebiliyorum, acaba bende mi bir sorun var.
  • 01-04-2023, 01:16:50
    #11
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    M2 air için world of tanks steamDe mevcut mu hocam?

    Bir de ısınma hiç mi olmuyor? ben bazen ısınmaları farkedebiliyorum, acaba bende mi bir sorun var.
    Blitz olarak yani mobil sürümü mevcut steam ve appstoreda mevcut. 1080p monitorde oynuyorum ondan dolayı ısınmıyor olabilir.
  • 01-04-2023, 01:19:12
    #12
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blitz olarak yani mobil sürümü mevcut steam ve appstoreda mevcut. 1080p monitorde oynuyorum ondan dolayı ısınmıyor olabilir.
    Monitörü bağlarken aldığınız çoklayıcı nedir? düzgün birşey aldım ama mouse ve klavye sanki tekliyor, sebebini anlayamadım, çoklayıcıdan mı kaynaklı mouse ile fare mi anlamadım bilginiz var mı?
  • 01-04-2023, 01:54:00
    #13
    Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitörü bağlarken aldığınız çoklayıcı nedir? düzgün birşey aldım ama mouse ve klavye sanki tekliyor, sebebini anlayamadım, çoklayıcıdan mı kaynaklı mouse ile fare mi anlamadım bilginiz var mı?
    Hocam yaklaşık 5-6 yıl önce çin işi bir ürün almıştım çok memnunum hala onu kullanıyorum. Üstünde hiç bir marka model birşey yok o zaman sanırım hepsiburadan almıştım diye hatırlıyorum. Resmini ekliyorum.

  • 01-04-2023, 03:13:41
    #14
    M2 Pro 16 GB versiyonu kullanıyorum. Gayet memnunum. Ios geliştirirken anında emulator build alıyor. Windows cihazda kuvvetli bir bilgisayarım olmasına rağmen m2 nin yakınından geçemiyor. Bence geliştiriciler için macbook gerçekten önemli bir cihaz.
  • 01-04-2023, 11:07:14
    #15
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MacBook Air M1 ve MacBook Pro M2 kullanıyorum. İki cihazı da gün içerisinde sık sık deneyimliyorum. Sorularınızı alabilirim.

    Genel olarak dışarıdan bakıldığında aynı gözükse de kucağınıza aldığınızda PRO’ nun ağırlığını hissediyorsunuz. Apple’ ın satış yardımcısı da ağır işlemler için PRO önermişti. Avuç içi kadar fan diyebilirsiniz fakat bendeki M1 ile Pro M2 arasında ısı farkları oluyor.
    MacBook Pro'da MagSafe bağlantı noktası mevcut mu?
  • 01-04-2023, 11:34:49
    #16
    tamerakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MacBook Pro'da MagSafe bağlantı noktası mevcut mu?
    MacBook Pro M2 13.6 inç olan eski kasa. Dolayısıyla mevcut değil. Ek olarak RAM yükseltmiştim, size de öneririm. 35-37K civarı olması lazım Apple’ daki fiyatının. Ben PT’ den 31’ e almıştım.

    M2 Air’ de yeni kasa mevcut fakat benim gibi aynı anda bir sürü programı kullanıyorsanız ısınma problemi yaşama ihtimaliniz yüksek. Apple’ ın satın alma yardımcısından edindiğim bilgiler ve genel olarak yabancı YouTube kanallarının söylemleri de bu yönde.

    Zaten bir noktadan sonra evde rahat etmek için monitör bağlayacağım. Ekran boyutu yeterli olsa da mobil uygulama geliştirdiğim için büyük ekran daha işlevsel olacaktır. Bu sebepten eski kasa olmasını dert etmedim.
  • 11-04-2023, 09:38:04
    #17
    m2 air fp ürünü diyebilirim
  • 13-04-2023, 23:42:43
    #18
    Arkadaşlar peki M2 Air için 256 GB olanı mı yoksa 512 GB SSD olan modeli mi önerirsiniz?
    Bir de Windows kurup çalıştırmayı deneyen olduysa stabil çalışıyor mu onu merak ettim.
    Teşekkürler


    @Decentralized; @ozymoz; @hicyilmaz; Misafir; @suleymankocabas; @enesutku; @dolcekoray; @KeyCodE; @Hopeless; @VBuMaSTeR; @webcadde;