Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
M2 air için world of tanks steamDe mevcut mu hocam?

Bir de ısınma hiç mi olmuyor? ben bazen ısınmaları farkedebiliyorum, acaba bende mi bir sorun var.
Blitz olarak yani mobil sürümü mevcut steam ve appstoreda mevcut. 1080p monitorde oynuyorum ondan dolayı ısınmıyor olabilir.