Blitz olarak yani mobil sürümü mevcut steam ve appstoreda mevcut. 1080p monitorde oynuyorum ondan dolayı ısınmıyor olabilir.
Monitörü bağlarken aldığınız çoklayıcı nedir? düzgün birşey aldım ama mouse ve klavye sanki tekliyor, sebebini anlayamadım, çoklayıcıdan mı kaynaklı mouse ile fare mi anlamadım bilginiz var mı?