ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
M2 air kullanıcısıyım world of tanks blitz oynuyorum full ayar aynı zamanda diğer ekranda işlerimi yapıyorum 45 dereceyi geçtiğini görmedim. Kasayı ellediğimde de sıcaklığa hiç denk gelmedim.
M2 air için world of tanks steamDe mevcut mu hocam?

Bir de ısınma hiç mi olmuyor? ben bazen ısınmaları farkedebiliyorum, acaba bende mi bir sorun var.