Monitörü bağlarken aldığınız çoklayıcı nedir? düzgün birşey aldım ama mouse ve klavye sanki tekliyor, sebebini anlayamadım, çoklayıcıdan mı kaynaklı mouse ile fare mi anlamadım bilginiz var mı?
Hocam yaklaşık 5-6 yıl önce çin işi bir ürün almıştım çok memnunum hala onu kullanıyorum. Üstünde hiç bir marka model birşey yok o zaman sanırım hepsiburadan almıştım diye hatırlıyorum. Resmini ekliyorum.