Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monitörü bağlarken aldığınız çoklayıcı nedir? düzgün birşey aldım ama mouse ve klavye sanki tekliyor, sebebini anlayamadım, çoklayıcıdan mı kaynaklı mouse ile fare mi anlamadım bilginiz var mı?
Hocam yaklaşık 5-6 yıl önce çin işi bir ürün almıştım çok memnunum hala onu kullanıyorum. Üstünde hiç bir marka model birşey yok o zaman sanırım hepsiburadan almıştım diye hatırlıyorum. Resmini ekliyorum.