• 29-03-2023, 12:24:01
    #1
    2 3 gündür hesaplarım askıya alınıyor açıyorum gene alınıyor artık dedim bu kendi ip ile olmaz vpn ye geçtim 1 tane hesap açtım gene 2. Açtığim hesap askıya girdi dedim galiba vpn den de 1 hesap izin veriyor bu sefer gene ip degistirip girdim baska kurmaya çalıştım bu sefer buda ilkten gitti galiba Instagram alanları geliştirmiş baya sizde de oluyor mu ben kendimi kurnaz sanardim Instagram benden kurnaz çıktı😅
  • 29-03-2023, 12:27:51
    #2
    Yeni açılan hesaplar patlıyor hocam hep artık bu 1 senedir mevcut neredeyse bu yüzden eski kurulum hesapları tercih etmek dsha iyi bir durumdur
  • 29-03-2023, 12:34:41
    #3
    Sientov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni açılan hesaplar patlıyor hocam hep artık bu 1 senedir mevcut neredeyse bu yüzden eski kurulum hesapları tercih etmek dsha iyi bir durumdur
    Eski kurulum da var hocam ama adam pahalı diye almıyor 😅😌 yoksa ayarlayacam da
  • 29-03-2023, 12:51:23
    #4
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski kurulum da var hocam ama adam pahalı diye almıyor 😅😌 yoksa ayarlayacam da
    Ticaret yapmak istemem böylr bi konu altında ama size açılmamış mail olarakta teslim edebilim hocam siz maili açıp şifremi unuttum dersiniz eski kuruluma girmiş olursunuz böyle biraz daha ucuz veyatta methodunu satabilirim
  • 29-03-2023, 12:54:22
    #5
    Sientov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret yapmak istemem böylr bi konu altında ama size açılmamış mail olarakta teslim edebilim hocam siz maili açıp şifremi unuttum dersiniz eski kuruluma girmiş olursunuz böyle biraz daha ucuz veyatta methodunu satabilirim
    Hocam o metotu biliyom bizim arkadaşta da var ama bana açık böyle en az 3 aylik olması mail onaylı olması şart zaten etkilesimsiz bot gözüken hesaplar kapanıyor niyese bizde onlara takipçi begeni atıyoruz ama dediğim gibi 3 aylık onaylı varsa fiyatini ozelden atarsın bende ona göre hem onay verebilirim 😌