Eski kurulum da var hocam ama adam pahalı diye almıyor 😅😌 yoksa ayarlayacam da
Ticaret yapmak istemem böylr bi konu altında ama size açılmamış mail olarakta teslim edebilim hocam siz maili açıp şifremi unuttum dersiniz eski kuruluma girmiş olursunuz böyle biraz daha ucuz veyatta methodunu satabilirim