Sientov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret yapmak istemem böylr bi konu altında ama size açılmamış mail olarakta teslim edebilim hocam siz maili açıp şifremi unuttum dersiniz eski kuruluma girmiş olursunuz böyle biraz daha ucuz veyatta methodunu satabilirim
Hocam o metotu biliyom bizim arkadaşta da var ama bana açık böyle en az 3 aylik olması mail onaylı olması şart zaten etkilesimsiz bot gözüken hesaplar kapanıyor niyese bizde onlara takipçi begeni atıyoruz ama dediğim gibi 3 aylık onaylı varsa fiyatini ozelden atarsın bende ona göre hem onay verebilirim 😌