Sientov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni açılan hesaplar patlıyor hocam hep artık bu 1 senedir mevcut neredeyse bu yüzden eski kurulum hesapları tercih etmek dsha iyi bir durumdur
Eski kurulum da var hocam ama adam pahalı diye almıyor 😅😌 yoksa ayarlayacam da