Konu
Sizde de mi askıya alınıyor
29-03-2023, 12:34:41
#3
Dogukanex
Sientov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni açılan hesaplar patlıyor hocam hep artık bu 1 senedir mevcut neredeyse bu yüzden eski kurulum hesapları tercih etmek dsha iyi bir durumdur
Eski kurulum da var hocam ama adam pahalı diye almıyor 😅😌 yoksa ayarlayacam da