2 3 gündür hesaplarım askıya alınıyor açıyorum gene alınıyor artık dedim bu kendi ip ile olmaz vpn ye geçtim 1 tane hesap açtım gene 2. Açtığim hesap askıya girdi dedim galiba vpn den de 1 hesap izin veriyor bu sefer gene ip degistirip girdim baska kurmaya çalıştım bu sefer buda ilkten gitti galiba Instagram alanları geliştirmiş baya sizde de oluyor mu ben kendimi kurnaz sanardim Instagram benden kurnaz çıktı😅