Hükümet degissede degismesede dolar yükselmeye devam edecek, bazi beyinlere dolar yatirim olarak kazildigi için malesef bu döngü devam edecek.
Üreterek degilde dolara yatirim yaparak para kazanildigini sanan bir millet olduk
Ons düşmedikçe ne dolar düşer ne altın o yuzden iktidar olduğu sürece dış güçlerle bu dolar düşmez diğerleri gelirse doları de daha beter olur
Kısacası iktidar devM ederse +27 ile +30 arası
Muhalefet gelirse +20 ile +23 arası
Hükümet değişecek diyenlere gülüyorum. Hangi ittifak kazanırsa kazansın aynı şey olacak. Bu ülkenin bu duruma gelmesinde en büyük rol oynayanlar yine bu devlet için söz hakkına sahip olacak.
Yani insanlar ülkenin a şekliyle mi yoksa b şekliyle mi batsın diye oy verecekler. Bu yüzden iktidar değişince düşüş sonrası yükselme devam eder. Değişmezse de yükselme devam eder.
Ons düşmedikçe ne dolar düşer ne altın o yuzden iktidar olduğu sürece dış güçlerle bu dolar düşmez diğerleri gelirse doları de daha beter olur
Kısacası iktidar devM ederse +27 ile +30 arası
Muhalefet gelirse +20 ile +23 arası
Hükümet degissede degismesede dolar yükselmeye devam edecek, bazi beyinlere dolar yatirim olarak kazildigi için malesef bu döngü devam edecek.
Üreterek degilde dolara yatirim yaparak para kazanildigini sanan bir millet olduk