Dolar artar mı sizce azalır mı ?
Bence artar baskılanıyor gibi geldi. Bir de sizin düşüncelerinizi merak ettim ytd kesinlikle.
Seçimden Sonra Sizce Dolar ? R10+
44
●2.816
- 28-03-2023, 10:57:40bana göre bence çok zengin bir ülkeyiz bu yüzden dolar yükseliyor
çünkü herkesin bankasında dolarlar eurolar sterlinler dolup taşmış
bu yüzden çok zengin bir ülkeyiz - 28-03-2023, 10:59:09Üyeliği durdurulduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİlgili düşünceleriniz ve değerli vakitlerinizi ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler. Hepsini değerlendireceğim umarımCHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2023, 10:59:44Aynen öyle bizi kıskanıp sonra dolar Euro yükseliyor hep dıj güçlerin oyunu bunlarOsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2023, 11:00:08Üyeliği durdurulduDoları kışkırtmayın hocam (!)Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2023, 11:03:51İktidar değişse de değişmese de dünyanın enleri dahi roket diyor.
Ki rahatlıkla 30 ve üstü olacaktır.
Stagyonist ekonomi tüm dünya geneli 2024 bitişine kadar sürüp etkisini gösterecektir.
Etkiyi en çokta gelişmekte olan ülkeler görecek. Tarih tekerrürden ibarettir.
