• 28-03-2023, 10:56:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dolar artar mı sizce azalır mı ?
    Bence artar baskılanıyor gibi geldi. Bir de sizin düşüncelerinizi merak ettim ytd kesinlikle.
  • 28-03-2023, 10:57:19
    #2
    +27
  • 28-03-2023, 10:57:40
    #3
    düşüp bir süre sonra tekrar yükselecek
  • 28-03-2023, 10:57:40
    #4
    bana göre bence çok zengin bir ülkeyiz bu yüzden dolar yükseliyor

    çünkü herkesin bankasında dolarlar eurolar sterlinler dolup taşmış

    bu yüzden çok zengin bir ülkeyiz
  • 28-03-2023, 10:57:57
    #5
    Mevcut iktidar edevam edrse "kişisel görüşüm" olarak 30 TL.
    İktiar değişirse de 3-4 TL düşeceği kanaatindeyim
    • djcenk
    • A.AY
    • batuhan_polat
    djcenk, A.AY, batuhan_polat ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 28-03-2023, 10:59:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut iktidar edevam edrse "kişisel görüşüm" olarak 30 TL.
    İktiar değişirse de 3-4 TL düşeceği kanaatindeyim
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana göre bence çok zengin bir ülkeyiz bu yüzden dolar yükseliyor

    çünkü herkesin bankasında dolarlar eurolar sterlinler dolup taşmış

    bu yüzden çok zengin bir ülkeyiz
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşüp bir süre sonra tekrar yükselecek
    CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +27
    İlgili düşünceleriniz ve değerli vakitlerinizi ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürler. Hepsini değerlendireceğim umarım
  • 28-03-2023, 10:59:44
    #7
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana göre bence çok zengin bir ülkeyiz bu yüzden dolar yükseliyor

    çünkü herkesin bankasında dolarlar eurolar sterlinler dolup taşmış

    bu yüzden çok zengin bir ülkeyiz
    Aynen öyle bizi kıskanıp sonra dolar Euro yükseliyor hep dıj güçlerin oyunu bunlar
  • 28-03-2023, 11:00:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle bizi kıskanıp sonra dolar Euro yükseliyor hep dıj güçlerin oyunu bunlar
    Doları kışkırtmayın hocam (!)
  • 28-03-2023, 11:03:51
    #9
    İktidar değişse de değişmese de dünyanın enleri dahi roket diyor.
    Ki rahatlıkla 30 ve üstü olacaktır.
    Stagyonist ekonomi tüm dünya geneli 2024 bitişine kadar sürüp etkisini gösterecektir.
    Etkiyi en çokta gelişmekte olan ülkeler görecek. Tarih tekerrürden ibarettir.