Aynen öyle bizi kıskanıp sonra dolar Euro yükseliyor hep dıj güçlerin oyunu bunlar
Ons düşmedikçe ne dolar düşer ne altın o yuzden iktidar olduğu sürece dış güçlerle bu dolar düşmez diğerleri gelirse doları de daha beter olur

Kısacası iktidar devM ederse +27 ile +30 arası
Muhalefet gelirse +20 ile +23 arası
Hükümet degissede degismesede dolar yükselmeye devam edecek, bazi beyinlere dolar yatirim olarak kazildigi için malesef bu döngü devam edecek.
Üreterek degilde dolara yatirim yaparak para kazanildigini sanan bir millet olduk
Hocam ilk önce artar. Daha sonra gelen kişiye bağlı ya artmaya devam eder yada düşer.
Değerli yorumlar için teşekkürler.