Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle bizi kıskanıp sonra dolar Euro yükseliyor hep dıj güçlerin oyunu bunlar
AhoCan66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ons düşmedikçe ne dolar düşer ne altın o yuzden iktidar olduğu sürece dış güçlerle bu dolar düşmez diğerleri gelirse doları de daha beter olur
Kısacası iktidar devM ederse +27 ile +30 arası
Muhalefet gelirse +20 ile +23 arası
cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk 24 sonra 15-16
Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hükümet degissede degismesede dolar yükselmeye devam edecek, bazi beyinlere dolar yatirim olarak kazildigi için malesef bu döngü devam edecek.
Üreterek degilde dolara yatirim yaparak para kazanildigini sanan bir millet olduk
KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk önce artar. Daha sonra gelen kişiye bağlı ya artmaya devam eder yada düşer.
Değerli yorumlar için teşekkürler.