Hükümet değişecek diyenlere gülüyorum. Hangi ittifak kazanırsa kazansın aynı şey olacak. Bu ülkenin bu duruma gelmesinde en büyük rol oynayanlar yine bu devlet için söz hakkına sahip olacak.
Yani insanlar ülkenin a şekliyle mi yoksa b şekliyle mi batsın diye oy verecekler. Bu yüzden iktidar değişince düşüş sonrası yükselme devam eder. Değişmezse de yükselme devam eder.