Hükümet degissede degismesede dolar yükselmeye devam edecek, bazi beyinlere dolar yatirim olarak kazildigi için malesef bu döngü devam edecek.
Üreterek degilde dolara yatirim yaparak para kazanildigini sanan bir millet olduk