• 24-03-2023, 12:30:39
    #10
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bugün o evden çık oturacağın ev 7000 tl

    700 kira + depozito 7000 belki 2 kira depozito vereceksin emlakçıdan tuttarsan 7000 nakliye en az 4000 boyda badana 5000 sana başka eve taşınmak 25 bint tl aşağı bulmaz

    bazen sorunu satın alacaksın zor zamanlarda

    hangi semtte oturuyorsun
    Kağıthane Gültepe hocam hak geçmesin diye 5000 ben kendim.yaptim zaten ama saçma saçma konuşunca ayarim.kscti iyice
  • 24-03-2023, 12:31:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2500 den kirayı 6000₺ yapnak istiyor ben 5000₺ okeyim dedim aptal aptal konuşunca iyice canımı sıktı hak geçer mi manasin da soruyorum 3500 versem sıkıntı olur mu yoksa 5 verip geçeyim mi
    Niye normalde %25 , o senin hakkını yiyor sen niye onu düşünüyorsun, %25 ini yap gec yapmiosada çık 6000 zaten vercen başka ev bul
  • 24-03-2023, 12:31:35
    #12
    Çok fazla mülteci var ve ev ihtiyacı çok acıkcası yeni bir yere geçseniz çok daha yüksek rakamlar sizi bekler. eğer istanbuldaysanız çok daha yüksektir.
    Anadolu şehirleri biraz daha iyi.
  • 24-03-2023, 12:32:00
    #13
    %25 hakkın devam ediyor hocam yasal hakkını kullanabilirsin. Bunun dışında tefe tüfe ile sana zam yapabilir. Hayır diyorsa sen %25 zamlı kirayı ödemeye devam et ödeme yaparken de açıklama kısmına yaz bir şey olmaz
  • 24-03-2023, 12:32:44
    #14
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kağıthane Gültepe hocam hak geçmesin diye 5000 ben kendim.yaptim zaten ama saçma saçma konuşunca ayarim.kscti iyice

    ben geçen oralarda 1+1 ev baktım 3 4 bin tl arası idi evin kaç artı bir
  • 24-03-2023, 12:33:04
    #15
    Hocam benim annemde ev sahibi. Kiraya zam yapmak istemiyor ama tek geliri o kadının ve mutfak masrafları o kadar arttı ki gelen kira ile geçinemez oldu.
    Eskiden 500 tl ile alışveriş yapabilirken şuan yapamıyorsun. Yani bunun için adaletli olmak istiyorsanız maaşınız ne kadardı ? Ne kadar oldu. Örneğin 1500 lira iken 500 tl kira veriyordunuz.
    3'de 1 i . şuan 9.000 lira oldu 3.000 lira kira vermeniz adaletli olmanızı sağlar. Biz bu şekilde konuştuk kiracımızla bizde kimseyi mağdur etmek istemiyoruz fakat ev sahiplerinin hepsi zengin insanlar
    değil.
  • 24-03-2023, 12:33:36
    #16
    Parnas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %25 hakkın devam ediyor hocam yasal hakkını kullanabilirsin. Bunun dışında tefe tüfe ile sana zam yapabilir. Hayır diyorsa sen %25 zamlı kirayı ödemeye devam et ödeme yaparken de açıklama kısmına yaz bir şey olmaz
    Konyadan konuşması kolay hocam gel istanbul bir gör bakım nasıl
  • 24-03-2023, 12:34:39
    #17
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konyadan konuşması kolay hocam gel istanbul bir gör bakım nasıl
    Orası zaman alır biraz 😄
  • 24-03-2023, 12:36:19
    #18
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibi kirayı 2500 den 5000₺ yapabilir mi? Ben ona tefe TÜFE'ye gore yapsam hak yemiş olur muyum?
    3 yılım
    2500 den 6000₺ yapmaya çalıştı ben de dalga mı geciyorsun şeklin de konuştum başka yer onun kirasını arttırmış diye benden alıp oraya vermek istiyor.
    Sizce 2500 den 5000 yapayım mı yoksa 3500 yapıp devam mı edeyim hakkı mi bu? Gıcık gıcık konuşuyor sen bilirsin vs gibisinden
    dostum, net bir şekilde söylüyorum. 3000 den fazla bir kuruşu bile kabul etme. Ben de aynını yaptım. Ayrıyetten 3000 den fazla yaptığı her bir kuruşu geriye dönük mahkeme ile tahsil edebilirsiniz. Evden çıktıktan sonra.

    5 yıl geçmeden kira tespit davası açtıramaz. Haklarınızı bilin ve kullanın.