Hocam 2500 den kirayı 6000₺ yapnak istiyor ben 5000₺ okeyim dedim aptal aptal konuşunca iyice canımı sıktı hak geçer mi manasin da soruyorum 3500 versem sıkıntı olur mu yoksa 5 verip geçeyim mi
Niye normalde %25 , o senin hakkını yiyor sen niye onu düşünüyorsun, %25 ini yap gec yapmiosada çık 6000 zaten vercen başka ev bul