Ev sahibi kirayı 2500 den 5000₺ yapabilir mi? Ben ona tefe TÜFE'ye gore yapsam hak yemiş olur muyum?
3 yılım
2500 den 6000₺ yapmaya çalıştı ben de dalga mı geciyorsun şeklin de konuştum başka yer onun kirasını arttırmış diye benden alıp oraya vermek istiyor.
Sizce 2500 den 5000 yapayım mı yoksa 3500 yapıp devam mı edeyim hakkı mi bu? Gıcık gıcık konuşuyor sen bilirsin vs gibisinden
dostum, net bir şekilde söylüyorum. 3000 den fazla bir kuruşu bile kabul etme. Ben de aynını yaptım. Ayrıyetten 3000 den fazla yaptığı her bir kuruşu geriye dönük mahkeme ile tahsil edebilirsiniz. Evden çıktıktan sonra.
5 yıl geçmeden kira tespit davası açtıramaz. Haklarınızı bilin ve kullanın.