Hocam benim annemde ev sahibi. Kiraya zam yapmak istemiyor ama tek geliri o kadının ve mutfak masrafları o kadar arttı ki gelen kira ile geçinemez oldu.
Eskiden 500 tl ile alışveriş yapabilirken şuan yapamıyorsun. Yani bunun için adaletli olmak istiyorsanız maaşınız ne kadardı ? Ne kadar oldu. Örneğin 1500 lira iken 500 tl kira veriyordunuz.
3'de 1 i . şuan 9.000 lira oldu 3.000 lira kira vermeniz adaletli olmanızı sağlar. Biz bu şekilde konuştuk kiracımızla bizde kimseyi mağdur etmek istemiyoruz fakat ev sahiplerinin hepsi zengin insanlar
değil.