• 17-03-2023, 16:09:47
    #1
    Hoş geldiniz R10 ailesi, bu soruyu hem kendim için soruyorum hem de böyle bir niyeti olan arkadaşlarıma da belki ön ayak olursunuz. Taktikleriniz olur yaşadığınız durumlar ve buna benzer konuları anlatırsanız sevinirim.
  • 17-03-2023, 16:10:38
    #2
    Bırakamadık ki
  • 17-03-2023, 16:12:01
    #3
    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakamadık ki
    Valla ne olacak bu halimiz elektronik sigara aldım bir tık azalttım onunla ama tabii pek anlamı olmadı hala kullanıyorum
  • 17-03-2023, 16:17:20
    #4
    dorukhanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz R10 ailesi, bu soruyu hem kendim için soruyorum hem de böyle bir niyeti olan arkadaşlarıma da belki ön ayak olursunuz. Taktikleriniz olur yaşadığınız durumlar ve buna benzer konuları anlatırsanız sevinirim.
    2 sene önce ramazanda bırakmıştım, 15 seneye yakın içtim. İlk atışta tutturamadim tabi,
    Daha önce belki de 4-5 kez bırakma girişimim oldu. Kimi 1 hafta kimi 2 ay sürdü, hiç biri dikiş tutmadı. Ama her girişimimde bırakma sürem daha uzun oldu.

    En büyük etkili olan şeyleri sayarsak,
    1. Bırakmak istemem
    2. Allen Carr isimli kitabı okumam.
    3. Pandemi sebebiyle cafe-kahve kapalı olması
    4. Ramazan ayı sebebiyle oruçlu olmam.
    Bunların hepsi bir araya geldi ve çok şükür 2 senedir ağzıma sürmüyorum

    *İlave yapmak istiyorum, sigarayı bırakmanın ilk yolu bence kişinin bağımlı olduğunu kabul etmesiyle başlıyor.
  • 17-03-2023, 16:18:45
    #5
    omeraltundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce ramazanda bırakmıştım, 15 seneye yakın içtim. İlk atışta tutturamadim tabi,
    Daha önce belki de 4-5 kez bırakma girişimim oldu. Kimi 1 hafta kimi 2 ay sürdü, hiç biri dikiş tutmadı. Ama her girişimimde bırakma sürem daha uzun oldu.

    En büyük etkili olan şeyleri sayarsak,
    1. Bırakmak istemem
    2. Allen Carr isimli kitabı okumam.
    3. Pandemi sebebiyle cafe-kahve kapalı olması
    4. Ramazan ayı sebebiyle oruçlu olmam.
    Bunların hepsi bir araya geldi ve çok şükür 2 senedir ağzıma sürmüyorum
    Valla hocam çok sevindim sizin adınıza bana da böyle bir paket lazım bırakmak için herhalde
  • 17-03-2023, 16:31:45
    #6
    Hala tüttürüyorum ben birakiyom o beni bırakmıyor yakın arkadaş olduk keratayla

    Ama bence elektronik sigara deneyebilirsin bende işe yaramadi
  • 17-03-2023, 16:31:46
    #7
    Bırakamadım, ama konuyu takipteyim
  • 17-03-2023, 16:34:03
    #8
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala tüttürüyorum ben birakiyom o beni bırakmıyor yakın arkadaş olduk keratayla

    Ama bence elektronik sigara deneyebilirsin bende işe yaramadi
    Geçen hafta aldım hocam evdeyken falan içmiyorum yada arkadaşlarla dışardayken çok az içiyorum ama işyerindeyken biraz fazla oluyor elektronik biraz daha az stresle yaşayan insanlarda azaltmak için bence de işe yarar
  • 17-03-2023, 16:37:31
    #9
    dorukhanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta aldım hocam evdeyken falan içmiyorum yada arkadaşlarla dışardayken çok az içiyorum ama işyerindeyken biraz fazla oluyor elektronik biraz daha az stresle yaşayan insanlarda azaltmak için bence de işe yarar

    Aşırı sigara içen biri olarak soylim elektronik beni kesmiyor hiç o normal sigara tadı vs yetiyor anca ama bünye alakası da var elbette kişiden kişiye degisiyor