omeraltundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce ramazanda bırakmıştım, 15 seneye yakın içtim. İlk atışta tutturamadim tabi,
Daha önce belki de 4-5 kez bırakma girişimim oldu. Kimi 1 hafta kimi 2 ay sürdü, hiç biri dikiş tutmadı. Ama her girişimimde bırakma sürem daha uzun oldu.

En büyük etkili olan şeyleri sayarsak,
1. Bırakmak istemem
2. Allen Carr isimli kitabı okumam.
3. Pandemi sebebiyle cafe-kahve kapalı olması
4. Ramazan ayı sebebiyle oruçlu olmam.
Bunların hepsi bir araya geldi ve çok şükür 2 senedir ağzıma sürmüyorum
Valla hocam çok sevindim sizin adınıza bana da böyle bir paket lazım bırakmak için herhalde