Hoş geldiniz R10 ailesi, bu soruyu hem kendim için soruyorum hem de böyle bir niyeti olan arkadaşlarıma da belki ön ayak olursunuz. Taktikleriniz olur yaşadığınız durumlar ve buna benzer konuları anlatırsanız sevinirim.