dorukhanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen hafta aldım hocam evdeyken falan içmiyorum yada arkadaşlarla dışardayken çok az içiyorum ama işyerindeyken biraz fazla oluyor elektronik biraz daha az stresle yaşayan insanlarda azaltmak için bence de işe yarar

Aşırı sigara içen biri olarak soylim elektronik beni kesmiyor hiç o normal sigara tadı vs yetiyor anca ama bünye alakası da var elbette kişiden kişiye degisiyor