Hoş geldiniz R10 ailesi, bu soruyu hem kendim için soruyorum hem de böyle bir niyeti olan arkadaşlarıma da belki ön ayak olursunuz. Taktikleriniz olur yaşadığınız durumlar ve buna benzer konuları anlatırsanız sevinirim.
2 sene önce ramazanda bırakmıştım, 15 seneye yakın içtim. İlk atışta tutturamadim tabi,
Daha önce belki de 4-5 kez bırakma girişimim oldu. Kimi 1 hafta kimi 2 ay sürdü, hiç biri dikiş tutmadı. Ama her girişimimde bırakma sürem daha uzun oldu.
En büyük etkili olan şeyleri sayarsak,
1. Bırakmak istemem
2. Allen Carr isimli kitabı okumam.
3. Pandemi sebebiyle cafe-kahve kapalı olması
4. Ramazan ayı sebebiyle oruçlu olmam.
Bunların hepsi bir araya geldi ve çok şükür 2 senedir ağzıma sürmüyorum
*İlave yapmak istiyorum, sigarayı bırakmanın ilk yolu bence kişinin bağımlı olduğunu kabul etmesiyle başlıyor.