• 06-03-2023, 10:23:34
    #1
    Daha öncesinde bir şikayet konusu açmıştım. Arkadaş paramı aldı cevap vermedi ve üstüne hakaret etti. Bende -trade hakkımı kullandım.
    Neyse günler günler sonra paramı geri iade etti. Ancak burada görüyorum ki -tradem silinmiş Yani bu insan benimle birlikte 2-3 kişiyi daha mağdur etti.

    Sorularım:
    1-> - trade silinebiliyor mu?
    2-> adam bana hakaret etti üstüne günlerce oyaladı değerli zamanımı çaldı paramı iade etti diye suçsuz mu oldu?

    şikayet konum bkz: https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

    Arkadaşa da -trademi silen moderatöre de hakkımı helal etmiyorum. Sorularımın cevabını da merak ediyorum.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Forumdan bir üyeyle ticaret yaptınız ve size vaat edilen dışında bir durum olduğunda negatif ticaret puanı gönderebilirsiniz.
      Fakat iade aldığınız için ortada gerçekleşmeyen bir ticaret olduğundan atılan ticaret puanları silinir. Diğer türlü üyeler tarafından suistimal edilip, tehdit unsuru olarak kullanılıyor maalesef.
  • 06-03-2023, 10:27:19
    #2
    bir öneride bulunmak istiyorum var mı bilmiyorum.

    - trade silinince görünmeli. sallıyorum 1 hafta sonra sorun çözüldü diyerek. Kimleri mağdur ettiği olay örgüsü vb.
  • 06-03-2023, 10:30:09
    #3
    cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir öneride bulunmak istiyorum var mı bilmiyorum.

    - trade silinince görünmeli. sallıyorum 1 hafta sonra sorun çözüldü diyerek. Kimleri mağdur ettiği olay örgüsü vb.
    hocam bu kadar basit mi oda var. Adam benim değerli zamanımı çaldı uğraştırıyor peşinde koşturuyor hakaret ediyor parayı geri atıyor trade siliniyor. yani insanlar görmeli ki bu adam sıkıntılı. Bende para toplayayım işimi göreyim sonra gelip iade edeyim tradeleri sildireyim oh mis
  • 06-03-2023, 10:31:18
    #4
    kuralları okudum ama mağduriyet giderilince trade silinir diye bir şey göremedim bir moderatör aydınlatabilir mi? @Yeniceri; @Yenile;
  • 06-03-2023, 10:32:21
    #5
    Saçma sapan uygulamalar var. Belki aldığım hizmetten memnun kalmadım - trade attım ama kabul etmiyorlar bir süre sonra siliyorlar. Adam dolandırmadığın sürece - trade atmak yasak gibi birşey saçma sapan bir şekilde.
  • 06-03-2023, 10:33:09
    #6
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma sapan uygulamalar var. Belki aldığım hizmetten memnun kalmadım - trade attım ama kabul etmiyorlar bir süre sonra siliyorlar. Adam dolandırmadığın sürece - trade atmak yasak gibi birşey saçma sapan bir şekilde.
    Hocam eskiden mi bu şekildeydi? Yoksa yeni bir kural mı? Eskiden memnun olmadığımızda bile -trade atabiliyorduk diye biliyorum.
  • 06-03-2023, 10:41:43
    #7
    KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eskiden mi bu şekildeydi? Yoksa yeni bir kural mı? Eskiden memnun olmadığımızda bile -trade atabiliyorduk diye biliyorum.
    ben üye oldum olalı böyle hocam çünkü para iadesi gerçekleşince mantıken evet zaman olarak bi mağduriyet var ama aranızda bir ticaret olmamış oluyor. Yani mesela bu arkadaş paranızı alsa işinizi yamuk yumuk yapsa eksik teslim etse o zaman atabilirsiniz. İade verdikten sonra sildirebilir

    Bunun sebebi, negatif trade bir tehdit unsuru olarak kullanılıyor. Suistimal ediliyor. Siz yapmasanız bile yapanlar oluyor. Bu yüzden forum yönetimini bu konuda haklı buluyorum doğru bir karar.
  • 06-03-2023, 10:51:53
    #8
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    Forumdan bir üyeyle ticaret yaptınız ve size vaat edilen dışında bir durum olduğunda negatif ticaret puanı gönderebilirsiniz.
    Fakat iade aldığınız için ortada gerçekleşmeyen bir ticaret olduğundan atılan ticaret puanları silinir. Diğer türlü üyeler tarafından suistimal edilip, tehdit unsuru olarak kullanılıyor maalesef.