bir öneride bulunmak istiyorum var mı bilmiyorum.
- trade silinince görünmeli. sallıyorum 1 hafta sonra sorun çözüldü diyerek. Kimleri mağdur ettiği olay örgüsü vb.
hocam bu kadar basit mi oda var. Adam benim değerli zamanımı çaldı uğraştırıyor peşinde koşturuyor hakaret ediyor parayı geri atıyor trade siliniyor. yani insanlar görmeli ki bu adam sıkıntılı. Bende para toplayayım işimi göreyim sonra gelip iade edeyim tradeleri sildireyim oh mis