Saçma sapan uygulamalar var. Belki aldığım hizmetten memnun kalmadım - trade attım ama kabul etmiyorlar bir süre sonra siliyorlar. Adam dolandırmadığın sürece - trade atmak yasak gibi birşey saçma sapan bir şekilde.
Hocam eskiden mi bu şekildeydi? Yoksa yeni bir kural mı? Eskiden memnun olmadığımızda bile -trade atabiliyorduk diye biliyorum.