KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eskiden mi bu şekildeydi? Yoksa yeni bir kural mı? Eskiden memnun olmadığımızda bile -trade atabiliyorduk diye biliyorum.
ben üye oldum olalı böyle hocam çünkü para iadesi gerçekleşince mantıken evet zaman olarak bi mağduriyet var ama aranızda bir ticaret olmamış oluyor. Yani mesela bu arkadaş paranızı alsa işinizi yamuk yumuk yapsa eksik teslim etse o zaman atabilirsiniz. İade verdikten sonra sildirebilir

Bunun sebebi, negatif trade bir tehdit unsuru olarak kullanılıyor. Suistimal ediliyor. Siz yapmasanız bile yapanlar oluyor. Bu yüzden forum yönetimini bu konuda haklı buluyorum doğru bir karar.