Daha öncesinde bir şikayet konusu açmıştım. Arkadaş paramı aldı cevap vermedi ve üstüne hakaret etti. Bende -trade hakkımı kullandım.
Neyse günler günler sonra paramı geri iade etti. Ancak burada görüyorum ki -tradem silinmiş Yani bu insan benimle birlikte 2-3 kişiyi daha mağdur etti.

Sorularım:
1-> - trade silinebiliyor mu?
2-> adam bana hakaret etti üstüne günlerce oyaladı değerli zamanımı çaldı paramı iade etti diye suçsuz mu oldu?

şikayet konum bkz: https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

Arkadaşa da -trademi silen moderatöre de hakkımı helal etmiyorum. Sorularımın cevabını da merak ediyorum.