"Kullanımdan kaynaklı doğacak tüm sorumluluklar bana aittir, Kabul ediyorum" İbaresi anladığım kadarı ile revize edilerek uygun hale getirilebilir o zaman.
Yukarıda arkadaşımızın verdiği örnek te olduğu gibi, trendyol, hepsibura gibi firmalar da bu şekilde yapıyor.
Bu sözleşme modelini SMS ONAY için nasıl kullanılabilir.
Bazı durumlarda ne kadar revize yaparsanız yapın bir şey değişmez.
Bu tip ibareler bazı durumlarda işe yarar. Ama hepsinde değil.
Aynı şekilde ıslak imza içinde geçerli.
İki kişi aranızda yaptığınız sözleşme ile ıslak imzalı da olsa vs. fark etmez araç satışı yapamazsınız.
Sözleşme serbestisi vardır. Ama bu her alan için geçerli değil.
Kanunlarla kısıtlanmamış alanlarda yapabilirsiniz.
Eğer spesifik bir alan üzerine bilgi almak istiyorsanız özelden yazın detaylı görüşebiliriz.
SMS ONAY dediğiniz sistem temel olarak başkasına ait bir numarayı kullanmaktır.
İster izinli olun ister olmayın. Numara alırken sözleşmelerde sadece kendiniz kullanabilirsiniz diye bir ibare var.
Bu nedenle başkasına kullandırmanız zaten ihlal oluşturur.
Ayrıca istediğiniz kadar yazın çizin, onay alın; ceza kanunları ve adli makamların işlemleri çok farklı şekilde ilerleyebilir.
Elinizde belge olması bazı konularda hiç bir anlam ifade etmeye bilir