Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukuki geçerliliği vardır.

Onay verilmesi ile alakalı log kayıtları tutulur. Bu log kayıtları ile iradenizin olduğu ispat edilmeye çalışılır.
Log kayıtlarında değişiklik yapılırsa bu tespit edilir. Tutulan log bir bütün olarak kaydedilir.
Bu kayıtlar kullanıcının bilgilerini, onayını ve rızasını barındırabilir.

Ama yazan şeyler yüzde yüz uygulanamaz. Her izin bu şekilde tik atarak bir yere tıklayarak verilemez.
Bazı şartlar dahilinde bu tip onaylar vs. hukuki geçerliliğe sahiptir.
"Kullanımdan kaynaklı doğacak tüm sorumluluklar bana aittir, Kabul ediyorum" İbaresi
tek başına her zaman işe yaramaz
"Kullanımdan kaynaklı doğacak tüm sorumluluklar bana aittir, Kabul ediyorum" İbaresi anladığım kadarı ile revize edilerek uygun hale getirilebilir o zaman.

Yukarıda arkadaşımızın verdiği örnek te olduğu gibi, trendyol, hepsibura gibi firmalar da bu şekilde yapıyor.

Bu sözleşme modelini SMS ONAY için nasıl kullanılabilir.