yani dostum trendyolda aynı şekılde yapıyor adama gonderırsın ıslak ımzalamasını ıstersın pdf'i sonra fotografını alırsın bırcok kışı böyle çalışıyor.
bir çok kişinin bu şekilde yaptığını biliyorum fakat hukuki süreci nasıl ilerliyor. varsayımlarla ilerlemek yerine hukuki sürecini merak ediyorum. ayrıca ilgi ve vaktiniz için teşekkür ederim.