Merhabalar, Bazı sitelerde elektronik sözleşme gördüm, Selectbox a Onaylıyorum işaretledikten sonra diğer adıma ya da yönlendirilmesi gereken sayfaya yönlendiriliyor.

Sormak istediğim, Bu tür sözleşmelerin hukuki geçerliliği varmıdır?

Örnek : bir Dijital hizmeti almak istiyor, Kullanımdan kaynaklı doğacak tüm sorumluluklar bana aittir, Kabul ediyorum.. seçeneğine ya da onaylıyorum'a tıkladı. Olası bir hukuki durumda Site sahibini kendini savunabilir mi? Onayladığına daire bilgileri nasıl sunabilir? Ya Sonradan site sahibi vertabanında oynama yaparak kendi ekledi diye bir iddia da bulunursa..

Umarım meramımı anlatabilmişimdir biraz karışık olmuş olabilir.