Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir çok kişinin bu şekilde yaptığını biliyorum fakat hukuki süreci nasıl ilerliyor. varsayımlarla ilerlemek yerine hukuki sürecini merak ediyorum. ayrıca ilgi ve vaktiniz için teşekkür ederim.
Hukuki geçerliliği vardır.

Onay verilmesi ile alakalı log kayıtları tutulur. Bu log kayıtları ile iradenizin olduğu ispat edilmeye çalışılır.
Log kayıtlarında değişiklik yapılırsa bu tespit edilir. Tutulan log bir bütün olarak kaydedilir.
Bu kayıtlar kullanıcının bilgilerini, onayını ve rızasını barındırabilir.

Ama yazan şeyler yüzde yüz uygulanamaz. Her izin bu şekilde tik atarak bir yere tıklayarak verilemez.
Bazı şartlar dahilinde bu tip onaylar vs. hukuki geçerliliğe sahiptir.
"Kullanımdan kaynaklı doğacak tüm sorumluluklar bana aittir, Kabul ediyorum" İbaresi
tek başına her zaman işe yaramaz