Haberi ekledim.

bu adam kendi dükkanı önüne çekilen aracı kendisi yargılarak ceza vermiş. Firmanın adını arkadaştan öğrendim. R10 olarak bu YEŞİLTAŞ KASA ikitelli sanayide elimizden geldiğince internet alemine gömüp boykot edebilir miyiz ?
12
●718

Numara bırakmıyorsun, kafana göre park edip gidiyorsun. Her hafta illa ki yaşıyorum benzer olay, adam arabasını çıkmaz sokağın ortasına koyup gidiyor mesela ne numara var ne bir şey... Forkliftim olsa ben de yapardım aynısını. YEŞİLTAŞ KASA ikitelli sanayide Herkese önereceğim firmadır.