• 06-02-2023, 00:35:09
    #1
    Herkes görmüştür haberlerde, sosyal medyada falan.
    Haberi ekledim.

    bu adam kendi dükkanı önüne çekilen aracı kendisi yargılarak ceza vermiş. Firmanın adını arkadaştan öğrendim. R10 olarak bu YEŞİLTAŞ KASA ikitelli sanayide elimizden geldiğince internet alemine gömüp boykot edebilir miyiz ?
  • 06-02-2023, 00:37:24
    #2
    İyi olmuş? Haber değeri nedir onu anlayamadım.
  • 06-02-2023, 00:40:11
    #3
    Adama üzüldüm.. Özellikle lüks araç olsa yapamazlardı dediği yerde. "İyi olmuş" diyen arkadaş umarım bir gün senin de bir şekilde biriktirip aldığın değerli bir şeyi bu şekilde çöpe atarlar.
  • 06-02-2023, 00:40:23
    #4
    İşyeri sahibini tebrik ettim Numara bırakmıyorsun, kafana göre park edip gidiyorsun. Her hafta illa ki yaşıyorum benzer olay, adam arabasını çıkmaz sokağın ortasına koyup gidiyor mesela ne numara var ne bir şey... Forkliftim olsa ben de yapardım aynısını. YEŞİLTAŞ KASA ikitelli sanayide Herkese önereceğim firmadır.
  • 06-02-2023, 00:41:44
    #5
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim haber sitemiz var, hukuki olarak sorun yaratmayacak olsa elimizden geleni yapardık nitekim firma sahibi de bize dava açar. Yaptığı rezillik, küstahlık, bir yerden çıkar bir gün onun da başına gelir anlar.
    Yani fiziki olarak bi zarar vermek değil asla amaç. Sadece bu küstahlığın sonucu olarak mesela googleda kötü yorum yapabiliriz belki.
  • 06-02-2023, 00:42:38
    #6
    @mahsunkaraca; sizin için güzel içerik
  • 06-02-2023, 00:44:22
    #7
    İyi olmuş diyen arkadaşların insanlıktan uzak olduğunu düşünüyorum.
  • 06-02-2023, 00:44:25
    #8
    İyi olmuş olayı çok farklı. Yanlış park vs bende uyuz oluyorum fakat polis var hukuk var. Çağırırsın çektirirsin. Heh o kadar delikanlı bi adam varsa aranızda çekerim diyen varsa çankaya emek cami önünde sürekli 41 ady plakalı clio aracım var. Azcık erkek varsa gelsin aynısını yapsın. Olay o değil. Adamın garibanı ezmesi.
  • 06-02-2023, 01:09:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @mahsunkaraca; bu arkadaşın sesi olacağına inanıyoruz hocam. Başarılarının devamını diliyoruz