İşyeri sahibini tebrik ettim Numara bırakmıyorsun, kafana göre park edip gidiyorsun. Her hafta illa ki yaşıyorum benzer olay, adam arabasını çıkmaz sokağın ortasına koyup gidiyor mesela ne numara var ne bir şey... Forkliftim olsa ben de yapardım aynısını. YEŞİLTAŞ KASA ikitelli sanayide Herkese önereceğim firmadır.