İyi olmuş olayı çok farklı. Yanlış park vs bende uyuz oluyorum fakat polis var hukuk var. Çağırırsın çektirirsin. Heh o kadar delikanlı bi adam varsa aranızda çekerim diyen varsa çankaya emek cami önünde sürekli 41 ady plakalı clio aracım var. Azcık erkek varsa gelsin aynısını yapsın. Olay o değil. Adamın garibanı ezmesi.