Adama üzüldüm.. Özellikle lüks araç olsa yapamazlardı dediği yerde. "İyi olmuş" diyen arkadaş umarım bir gün senin de bir şekilde biriktirip aldığın değerli bir şeyi bu şekilde çöpe atarlar.