Herkes görmüştür haberlerde, sosyal medyada falan.
Haberi ekledim.

bu adam kendi dükkanı önüne çekilen aracı kendisi yargılarak ceza vermiş. Firmanın adını arkadaştan öğrendim. R10 olarak bu YEŞİLTAŞ KASA ikitelli sanayide elimizden geldiğince internet alemine gömüp boykot edebilir miyiz ?